Digitaliseret
lånebilskontrakt
Fra papir til digital formular
Når kunden skal låne en bil, mens deres egen bliver sat i stand, tilføjer medarbejderen en formular, der trækker data fra ordren. Kunden underskriver kontrakten direkte på en tablet, og en kopi sendes straks til kundens mail. Hvis enkelte felter mangler, kan medarbejderen nemt tilføje dem manuelt. En overskuelig og sikker proces, hvor alle kontrakter er samlet digitalt – uden risiko for misforståelser mellem værksted og kunde.
“Det har helt sikkert lettet på vores hverdag, at vi har fået digitaliseret vores lånebilskontrakt i Modir. Det er nu langt mere overskueligt for os at holde styr på både biler og kunder,” fortæller Michael Elkjær, direktør i Elkjærgruppen.

BPM
Alle afdelinger arbejder nu med en fælles BPM (Business Process Management), der beskriver hele processen: fra modtagelse af bilen, reparation, lakering og klargøring. Det sikrer fuldt overblik over ordrer, selv når de er aktive i andre afdelinger, og automatiserer fakturering og statusopdateringer.
Samarbejde med pladeværksteder
Samarbejder du med pladeværksteder, som endnu ikke bruger Modir? Kontakt os på salg@tracelink.dk, og hør mere om fordelene ved fælles ordrestyring, f.eks.: Bedre overholdelse af tidsfrister, simpel oprettelse af ordrer uden at godkendte FORSI-rapporter ligger klar, effektiv håndtering af lånebiler eller enkle kvalitetskontroller m.m.
August 2023