Giv dine kunder adgang
 

Giv dine kunder adgang

En af de nemmeste måder at skabe værdi for dine kunder er at give dem indsigt i produktionen. Med Modir kan du tilbyde dine vigtigste kunder et login, så de kan følge med i deres egne ordrer – helt sikkert og kontrolleret.

Hvorfor lade kunderne kigge med?

Når kunderne har adgang til status på deres ordrer, sparer du tid og undgår forstyrrende opkald. Samtidig får kunden en stor fordel: De kan reagere hurtigt, hvis en opgave bliver færdig før tid – og dermed optimere deres egne processer.

Fordele ved kundeadgang

  • Statusopdateringer i realtid: Kunden kan se, hvor langt ordren er, uden at kontakte dig.
  • Selvbetjening: Kunden kan selv oprette nye ordrer og fylde din ordrebog op.
  • Planlægning: Kunden kan angive ønsket start- og slutdato, så du kan planlægge mere præcist.
  • Dokumentdeling: Del fotos og tekniske rapporter undervejs, så ændringer dokumenteres hurtigt.
  • Automatiske beskeder: Systemet kan sende SMS, når en ordre markeres som afsluttet.

Fleksibel opsætning

Du bestemmer selv, hvilke kunder der skal have adgang, og hvad de skal have adgang til; f.eks. om de skal kunne oprette ordrer selv etc. Vi har en del industrimalere, som lader deres kunde fortælle, hvornår de forventer at aflevere nye emner til lakering, og hvornår de gerne vil have dem retur.

Vil du vide mere om, hvordan du giver kunderne adgang til Modir? Kontakt os – vi hjælper dig i gang. Ekstern kundeadgang koster kun et par hundrede kroner om måneden, og I aftaler selv, om det er jer eller kunden, der skal betale for adgangen.

April 2019