Nye funktioner 2021
 

Tracelink ApS
fylder 7 år

I december rundede vi 7 år. Vi har ikke svaret på livets store spørgsmål, men vi er blevet eksperter i produktionsstyring – og det betyder, at vi løbende udvikler nye funktioner, der gør hverdagen lettere for værksteder og skadecentre. Her er nogle af de vigtigste nyheder:

Benchmarking for lakering

Konkurrencen i autobranchen er hård på tid, kvalitet og økonomi. Derfor har vi tilføjet nye infobokse i kontrolpanelet, der viser din omsætning og sammenligner med gennemsnit for andre Tracelink-brugere i branchen. Brug det som en hjælp til at følge op på, hvor gode I er til sund økonomi i forretningen - i forhold til konkurrenterne.
Eksempel på de infobokse, der kan tilføjes i kontrolpanelet i Tracelink.
Eksempel på benchmarks.

Import af Forsi-skadesrapporter

Tracelink understøtter nu import af Forsi-rapporter, der indeholder detaljer om både plade- og lakarbejde; dvs. arbejdsopgaver og faktureringsdata for skadescentre, der ikke bare lakerer, men også retter buler ud. Data lægges automatisk ind i en dedikeret fane på ordren – perfekt til skadecentre, der håndterer hele processen.

Deling af ordrer med partnere

Samarbejder du med en virksomhed, der også bruger Tracelink? Nu kan I automatisk udveksle ordrer. Når en ordre ændrer status hos dig, kan den trigges til at blive oprettet automatisk hos din samarbejdspartner – f.eks. en underleverandør. Ordredata følger med, og der sendes SMS-besked om ordren. Partneren kan returnere ordren på samme måde.

Send e-mails fra Tracelink

Du kan nu sende mails fra Tracelink med din egen mailadresse som afsender. Bruger du Office 365, vises mailen i din “Sendt”-mappe, og svar fra modtageren lander i din personlige indbakke.

Vil du vide mere om funktionerne? Kontakt os – vi hjælper dig med at udnytte dem bedst muligt.

Februar 2021